مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-17فرهنگي

جشنواره فرهنگی هنری «منجی» در 16 شهرستان گیلان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره «منجی» همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت قائم(عج)، گفت: دومین دوره این جشنواره با هدف تمرکززدایی فعالیت های فرهنگی و هنری با اجرای بخش های موضوعی در 16 شهرستان استان برگزار می شود.

- جشنواره فرهنگی هنری منجی در 16 شهرستان گیلان برگزار می شود ایسنا/گیلان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره منجی همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت قائم(عج)، گفت: دومین دوره این جشنواره با هدف تمرکززدایی فعالیت های فرهنگی و هنری با اجرای بخش های موضوعی در 16 شهرستان استان برگزار می شود.

رضا ثقتی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری منجی در استان گیلان خبر داد و گفت: دومین جشنواره منجی با محوریت شناخت امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، اسفند 1400 همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت مهدی(عج) در استان گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره این جشنواره در آغاز سال 1400 به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت به گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم مبنی بر عدالت فرهنگی و رویکرد جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری، دوره دوم جشنواره منجی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی هنری «منجی» در 16 شهرستان گیلان برگزار می شود

جشنواره فرهنگی هنری «منجی» در 16 شهرستان گیلان برگزار می شود